13.01.2011

It's the end of the blog as we know it...

Jaja, så var denne terminen over. Det betyr altså slutten for foto som fag for meg. Dette har vært et fantastisk fag, synd det endte så fort. Jeg kommer ikke til å skrive mer på denne bloggen etter dette, den skal stå som den er. Muligens vil jeg lage en ny blogg for både foto og annet som jeg antagelig nesten aldri vil skrive på, men hvem vet.

Jeg har lært masse om foto disse månedene. Kunne jo litt fra før, men tror nok jeg trygt kan kalle meg en bedre fotograf enn jeg var for et halvt år siden. Har lært masse om både det å ta bilder og å redigere dem. Jeg kan mer om komposisjon, mer om funksjonene i speilreflekskamera, og jeg har fått prøvd utstyr som reflektorer og brukt fotostudio. Ikke minst har jeg tatt masse bilder, og når man vil bli flink i noe, er jo det å gjøre det ofte egentlig viktigst.

Det å jobbe i en blogg synes jeg var en helt fantastisk ide. Jeg har selv aldri hatt en blogg før, og det er jo alltids greit å kunne litt om. Dessuten er det en flott måte å bli inspirert av, og lære fra, medelever i tillegg til læreren.

Arbeidsmetodene i faget har vært veldig kjekke. Det å gå ut på ekskursjoner og gjøre ting i praksis er jo en flott måte å lære på, og er definitivt en fin avveksling fra andre fag. Dette har vært flott halvår, men alle gode ting har jo en slutt. Og nå er det hade fra meg.

(og fra Petra)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar